مقالات آرشیو خبر ها
هواداران یووه در انتظار تحقق رویای نیمار هستند

هواداران یووه در انتظار تحقق رویای نیمار هستند

 

صحبت تنها از پیوستن یک ستاره جنجالی به باشگاهی در ایتالیا نیست. حضور نیمار در فوتبال ایتالیا می‌تواند رقابت‌های سری A را یک قدم دیگر به دوران عظمت و شکوهش نزدیک‌تر کند. جانلوکا زامبروتا وینگر تدافعی سالهای نه‌چندان دور یوونتوس، بارسلونا و آتزوری در گفتگو با شبکه تلویزیونی Omnisport با اشاره به تأثیرات پیوستن نیمار به یووه و فوتبال ایتالیا، سیاست‌های باشگاه یوونتوس در بازار نقل و انتقالات را تحلیل کرده است.

 

 

طرفداران یووه و هواداران فوتبال در ایتالیا رویای دیدن نیمار در رقابت‌های سری A را دارند. حضور او می‌تواند پس از انتقال کریستیانو رونالدو به دومین ترانسفر بزرگِ سالهای اخیر در فوتبال ایتالیا مبدل شود.
یووه با نیمار به جمع 5 باشگاه بزرگ دنیای فوتبال می‌پیوندد و برند این باشگاه رشد کلانی خواهد داشت. با اینکه تحقق این انتقال هرگز آسان نخواهد بود اما در شرایطی که او خواهان جدایی از پاری‌سن‌‎ژرمن است و بازگشتش به بارسا نیز تقریباً دشوار شده است؛ یووه می‌تواند مقصد جدید این ستاره برزیلی باشد.
مروری به تاریخ یوونتوس به وضوح ثابت می‌کند که بازیکنان بزرگ در گذشته، همواره در لیست خرید این باشگاه حضور داشته‌اند. یووه اگر خواهان استمرار حضور در کورس اصلی قهرمانی در اروپا است، چاره‌ای جز خرید بازیکنان بزرگ و حفظ نفرات با کیفیت خود ندارد. ادامه حرکت در مسیری که سال گذشته به حضور رونالدو در تورین انجامید می‌تواند بیانکونری را یکبار دیگر پس از سالها به قله فوتبال اروپا برساند.
خرید امیدوار کننده دلیخت و سرمایه‌گذاری کلان روی این بازیکنان آینده‌دار و طراز اول فوتبال دنیا که توانمندی‌هایش را به خوبی در ترکیب آژاکس به همه نشان داد، یکی از همان خریدهایی است که به آن اشاره کردم. باید پذیرفت که سیاست‌های یوونتوس به نسبت 15 سال پیش تغییر کرده؛ چه‌آنکه فوتبال دنیا نیز تغییرات فراوانی را در این سالها اطراف خود دیده است.
به نظر می‌رسد یوونتوس در کنار جذب چهره‌های سرشناس، به افزودن بازیکنان جوانی مثل مریح دمیرال و ماتیاس دلیخت نیز توجهی ویژه دارد. این هدف‌گذاری صحیح در خط دفاعی، با توجه به ترکیب سنی کیه‌لینی و بونوچی و با در نظر گرفتن جدایی بارتزالی یک نیاز مهم بود که با جذب این دو بازیکن به بهترین شکل ممکن انجام شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: